неделя, 15 март 2015 г.

Нови придобивки #3

Здравейте!
Днескашният пост ще е на тема, нови придобивки. Скоро не съм пускала подобна тема. Може да видите ТУК, както и ТУК, миналите ми постове на тема Нови придобивки. Продуктите в този пост, са лично закупени от с мой средства за миналите два месеца. Искам да вмъкна, че те не са много. Където мога ще дам освен мнение и цена.

Първата ми придобивка е закупена от ДМ. Това са памучни тампони но марката ebelin. Цената им е два и нещо за 140 тампончета.
Следващите два продукта пак са купени от верига магазини DM с марката NIVEA. Това са две балсамчета за уста в метални кутийки. Два различни вкуса, единият е с макадамия и ванилия, а другият с малинка. Съставът им не е един от най-хубавия, който съм срещала, но това за мен не е никакъв проблем, за сега. Предимството при тях е, че наистина след един, два пъти мацване, устните са хидратирани и сравнително омекотени. Недостатък намирам, това от хигиена гледна точка, че не всеки път е възможно да си изплакнеш ръцете преди да го използваш. Ако трябва да сравня, кое ми е любимо, не бих могла, тъй като и двата на мирис са страхотни. 
Ред идва на една вода с която, вече  се запознахте в ТОЗИ ПОСТ.
Няма да говоря излишно за нея, ако нещо Ви интересува отворете по-горе линка.
По принцип не съм фен на AVON, но продуктите им за тяло, те ме спечелиха. Имах възможността да си поръчам от каталога им, спрей за тяло с мирис на ябълков цвят. Очарована съм от свежият му аромат и свежестта, която остава след себе си. Ще поставя ЛИНК, за да видите цената му. Забравих да спомена, че имам пак спрей за тяло на AVON, но с шоколад и роза и от него не съм, по-малко доволна. 
Нещото, без което не оставам е... лепенките за нос на essence. Писла съм и преди за тях. Харесвам ги, за цената си от 3,49. 
Следващата ми покупка беше фон дьо тен на Maybelline AFFINITONE. Номерът, който най-много ми пасва на цвета на кожата ми, е 16 vanilla rose. Харесвам го, много, препоръчвам го на момичета, които са с по-суха кожа. Покривноста не му е добра, но за сметка на това е много лекичък. Недостатък за мен е, че е супер течен, като казвам супер, като вода е. Съвет от мен е, ако го използвате, да държите винаги тубичката нагоре, защото на мен, така ми отидоха любимите дънки. 
Пак на Мaybelline, е следващата ми придобивка. Единичната сянка colot tattoo 24hr . Номерът и е 15-Endless Purple .
Цвета и е лилаво, не е кой знае, колко пигментирана и не изцяло матова. Като за цената си от 10,29, мисля да пробвам и другите цветове. Опаковката и е малко, стъклено, сладко бурканче. Разфасовката и е 1,5 грама. 
Моливът за очи, който използвам винаги е на essence. Дълготрайният им молив е с графит и се върти за да излезе. Знам, че не мога да обясня как става тази магия . :D От марката essence, са решили да сменят опаковката и то на капачката. Доволна съм и от него, не оставям без този продукт и цената му и 3 и нещо. 



Последният продукт е молив, пак на еssence. Предполагам, вече се досещате на коя марка се доверявам най-често. :D Разликата, между този по-горе и този е, че е за устни, а не за очи. Дълготраен е. Не се размазва и седи естествено. Номерът на моят е 12 wish me a rose. Цената му е 2 и нещо.


Приятен неделен ден, сладки.
X.O.X.O








Няма коментари:

Публикуване на коментар