четвъртък, 18 декември 2014 г.

Нови придобивки #2

Привет, привет!
Скоро, бях постнала пост за нови придобивки, които бяха подарък от моят приятел. Това са продукти купени, през последните месеци. Не са много. Ще казвам всеки, от къде е купен и за колко.
Първият продукт е закупен от верига DM. Цената му варира около 3,40 лв. В самата опаковка има три малки пликчета. Всяка седмица по една лепенка.Тя се залепва прекалено добре и се престоява с нея за  около 15-20 минути. Заслужава ли си цената? Заслужават си всяка стотинка. Веднага щом, махнах лепенката се забеляза задоволителен ефект.



Следващата придобивка е едно кремче на Бочко с екстракт от смрадлика. Кремът е предназначен за раздразнения. Има ефект. Аз го използвам само, когато имам някаква раничка по кожичките на ноктите.
За цената не съм много сигурна, но мисля, че е около 3,50 до 4 лева. Кремът Бочко е подходящ при: кожни раздразнения, рани, обриви, акне, ожулвания, изгаряния. 
Аромата му е деликатен и хипоалергичен. Подходящ е за всякаква възраст.



Третият продукт е шампоан. И той е Nivea Repair шампоан против пърхот за суха и увредена коса (Anti-dandruff Shampoo) 250 ml.  
Мнението ми към него е, че аромата му е много приятен, прави косата мека, но за жалост води до бързо омазняване на корените. Дали бих си го взела пак? Ами, бих се зачудила доста. 


Следващият продукт е фон дьо тен. Реших да му дам шанс. Никога не съм имала нещо от този тип козметика за лице на S-he. Бих казала,че останах очарована, тъй като мислех, че няма да е нещо кой знае какво. Уви, мина всякакви очаквания. Дълготраен, супер лек е и има фактор. Аромата му е на крем за слънце и е произведен в Австрия. Добър продукт.


Петият продукт е на Balea и той е дезодорант с много приятен мирис на нектарина и кокос. Наистина от както го използвам не съм се изпотявала, издържа целият ден, а да не говорим за аромата му. Струваше 2 и нещо и със сигурност ще се зареда с още такива. 


Нещото без, което не оставам са тампончета за почистване на грим. В случая не съм претенциозна, но предпочитам на AGIVA. Не знам защо, може би, защото са по-нежни от останалите, който съм си купувала. Тези ги взех от Пикадили за един и нещо. В пакета са 100 бройки плюс 25 подарък. 


База за сенки е следващият, не коя да е, а базата за сенки на Essence. Всяка, второ блогърка и влогърка хвали тази база. Реших да я пробвам и аз да видя, какво точно и харесват, а преди това използвах база за сенки на AVON. 
Да се върнем на тази на Essence, лично мое мнение е, че задържа сенките за през целия ден, харесвам я, но няма разлика между базата на AVON и тази според мен, база като база, нищо специално.


Тези три придобивки са подарък от майката на приятелят ми. Не съм фен на марката Oriflame.
Гривничката много ми харесва, както и химикалката, за тях няма какво да говорим.



Спиралата е още в опаковката си. Нямам обективно мнение за нея, но ще направя ревю, когато я отворя и следователно използвам. 



Следващата придобивка е чанта, купена от приятелят ми. Подарък ми е и му благодаря, ако сега чете това. Състой се от два големи джоба,  между тях има трети с цип, два малки и еди външен, който използвам за ключовете си. Цвета и е черен с кафяво по ръбовете и много интереси детайли. Доста е голяма и за щастие ми побира всичко.



Взех си и гъбички за грим, струват около левче и са четири в пакет. Има ги в магазини, като Дензел или Джъмбо. Хубавото на тях е, че могат да се перат, да се мокрят, да се сушата и всичко, каквото се сетите. Една гъбичка  използвам за около седмица и после я подменям с друга.


И последната придобивка са две четки, закупени от кварталната дрогерия за много ниска цена. Няма какво да говоря за тях, не са някакви маркови или други специални не им падат космите, доволна съм за цената им. 


За сега това е от мен. Извинявам се лично, ако качеството на някой снимки е лошо. Наистина трудно се снима на това мрачно време и на изкуствена светлина. 

X.O.X.O














Няма коментари:

Публикуване на коментар