неделя, 1 февруари 2015 г.

Мицеларна вода Mixa

Здравейте, сладки!
Днес е първият ден на месец февруари. Понеже не правя достатъчно ревюта, реших, че сега е момента. Искам да уточня, че за това ревю не ми е плащано, продукта е закупен с лично мой средства и мнението за него е само и единствено мое. Ще ви представя, положителните и отрицателните черти, на продукт от марката Mixa. Тя е френска марка, появила се в аптеките през 1924 година. Името и идва от латинската дума "miscere", която се превежда, "създаване на микстура от правилните съставки". Марката има голям избор от продукти за грижа за кожата, отстраняване на грим, грижа за тялото и грижа за на-малките. 
От Mixa, аз се сдобих с мицеларната им вода с оптимална толерантност. Обогатена с пантенол, известен с успокояващото си действие. Формулата и съдържа мицели, които отстраняват грима и замърсяванията от кожата. Без излишно триене. Без алкохол и парабени, което е много хубаво. Сега започвам със същественото ревю.
Опаковка- Водата идва в прозрачна, пластмасова бутилка. На върха има дозатор(предполагам така се казва) , който я прави икономична и удобна за използване. Без да се притеснявате, че ще излезе повече от количеството, което искате. Самата капачка се отваря напълно. 
Количество- Количеството и е 400 мл. Напълно достатъчни за мен да ми стигнат поне за два месеца. 
Годност- Срока и на годност е шест месеца.
Цена- В дрогерийните магазини си предлага по 9 лева. Мисля, че за цената си заслужава изцяло.
Моите впечатления- В началото докато си избирах нова мицеларна вода се бях насочила към Garnier, но тъй като четох доста отрицателни коментари от нея се спрях на тази на Mixa. В началото ми се стори, че има лепкава текстура след употребата и, но след период, това изчезна. Предполагам е до свикване. Отстранява ми грима лесно, без да търкам излишно, както споменах по-горе. За В
ас направих, едно тестче да видите, как отстранява грима. Върху ръката си, сложих база за сенки на Essence, тъмна сянка и очна линия. Премахна това "предизвикателство" само с една капка и едно леко движение наляво и надясно. 
Заключение- За мен това е продукт, който си заслужава цената. Аз лично съм доволна от водата. Качеството е на ниво. Мисля, че няма да съжалявате и Вие!


x.o.x.o

Няма коментари:

Публикуване на коментар