събота, 10 януари 2015 г.

Грим Продукти от S-he

Здравейте!

Първо искам да Ви честитя празниците. Пожелавам Ви много здраве, щастие и късмет. Нека всичко, което не сте успели да направите през миналата година, да е повод да го направите сега! Второто искам да се извия, че не съм редовна с постовете си. Простете ме, но не ми стига особено време за блога. Обещавам, въпреки всички ангажименти да се спирам повече тук. В момента след, като пусна този пост, ще поработя по следващият.

Днес съм на тема, да говоря за една доста подценена марка, а именно марката S-he. Не са много продуктите, напротив скромните два, които се надявам, така както на мен допаднаха, да допаднат и на вас. Няма да се излъжете, ако си ги закупите. Естествено не е нужно, Ваш си е избора. Но аз съм очарована от тях. Без излишни подробности, ще премина направо към тях. 



 Това е фон дьо тена, който споменах в ТОЗИ ПОСТ.
 Доволна съм от него. Харесва ми, че е подходящ за през деня. Не седи, като маска и е с много приятен мирис, наподобяващ на слънцезащитен крем.
 Опаковката е с мека пластмаса, казвам го, защото изглежда доста дебела и нелесна за изстискване.
 Моят номер е 001 beige. Не матира особено много, но това се преживява , по простата причина, че го ползвам в "добрите" дни, в които нямам проблеми с кожата. 


 Срокът му за годност е 12 месеца след отваряне, но със сигурност ще свърши преди да са минали 6 . Съдържанието му е 30ml, стандартно за фон дьо тените. 
Цената му е около 4 лева новата, а старата около 6.

За разлика от миналият продукт, този не е течен, а е прахообразен. Това е единична сянка с много семпъл цвят.
На снимките ясно се вижда, как вече съм успяла да я деформирам.  


 Страхотен е, за празници или за съвсем обикновен ден от ежедневието. Поради светлият си цвят може даже да се използва и като хайлайт. 
Срокът ѝ на годност е 24 месеца.
 Цената е 3 лева.
Може да бъде закупена от верига дрогерийни магазини dm.

x.o.x.o


Няма коментари:

Публикуване на коментар